All Categories
Featured
Table of Contents
Het was alsof ze met een koffielepeltje het Suez-kanaal aan het graven waren."Vandaag hebben we echter wél genoeg computing power om mirakels te verrichten: sinds we met z'n allen in de cloud hangen, zijn alle technologische randvoorwaarden vervuld om het potentieel van artificial intelligence verder uit te diepen. luchthavenvervoer grobbendonk. Dat bleek al meteen in het begin van dit jaar toen Deep, Mind, de AI-computer van Google, erin slaagde om de wereldkampioen Go (een ingewikkeld Aziatisch bordspel, red) met duidelijke 4-1-cijfers te verslaan
"Deep, Mind is een general purpose built computer: hij is niet ontworpen om één ding uitzonderlijk goed te doen, je kan hem om het even welke opdracht geven. alloo luchthavenvervoer. Dat hij de wereldkampioen Go versloeg, bewees op verpletterende wijze dat je AI kan inzetten om gelijk welk probleem op te lossen
Artificial intelligence gaat onze samenleving veel ingrijpender veranderen dan het internet (luchthavenvervoer begonia reizen).""Aan de ene kant van het AI-spectrum heb je slimme robots zoals zelfrijdende auto's. Die bevinden zich stilaan in de commercialisatiefase. Vorige maand is een zelfrijdende vrachtwagen erin geslaagd om helemaal alleen 320 kilometer te rijden en 50. 000 blikjes Budweiser te leveren
En aan de andere kant van het spectrum heb je de residentiële AI-toepassingen. Afgelopen zomer werd Google Home geïntroduceerd: een vaasachtig toestelletje dat eigenlijk je personal assistent is. gcs luchthavenvervoer. Als je om 17 uur een vlucht naar Chicago moet halen, kan je Google Home vragen om een Uber-taxi te boeken die jou op tijd aan de luchthaven afzet
Je koppelt je bureaustoel via je wifinetwerk aan je bureaulamp en zodra je je stoel verlaat, weet je lamp: ik hoef niet langer te branden (luchthavenvervoer bus charleroi). Maar dat betekent nog niet dat je stoel en je lamp intelligent geworden zijn. Ze kunnen gegevens uitwisselen met elkaar, maar ze kunnen niks léren
Maar de waarheid is natuurlijk dat hij de data die zijn AI-systeem verzamelt aan adverteerders verkoopt - luchthavenvervoer tinker. Bedrijven kunnen jou makkelijker iets verpatsen als ze weten welke kleren je draagt, wat je eet en met welke auto je rijdt."(lacht) "Watson staat ten dienste van bedrijven. Hij kan voor banken al sneller en objectiever de dossiers van kandidaat-leners beoordelen dan mensen
Binnenkort staat er in het kabinet van je dokter gegarandeerd een AI-systeem (l-rapido luchthavenvervoer). In een eerste fase zal je dokter zelf nog diagnoses stellen. Maar toch zal hij al zeggen: 'Ik toon je röntgenfoto ook even aan het AI-systeem. Om zeker te zijn." In een tweede fase zal jíj tegen je dokter zeggen: 'Dokter, ik weet dat u negen jaar gestudeerd hebt, maar ik wil absoluut de mening van het AI-systeem kennen
Hoelang dat gaat duren? Veertig tot vijftig jaar. Maar het gáát gebeuren.""En dat lijkt me nog altijd een accurate omschrijving. Als jij vandaag ziek bent, word je in een vakje gestopt en krijg je een pil. Waarom dié pil? Omdat 50% van de mensen die óók in jouw vakje zitten zich na het nemen ervan een klein beetje beter voelde.
Ze zijn bij uitstek geschikt om weloverwogen beslissingen te nemen en het algemeen belang te dienen. Alleen: politiek is geen kwestie van louter rationele afwegingen. Politieke keuzes zijn doordrongen van waarden. luchthavenvervoer neckerman. Stel: je vraagt een AI-systeem hoe we België efficiënter zouden kunnen besturen. Ik ben er vrij zeker van dat zo'n supercomputer meteen zou zeggen dat ons bipolair federalisme niét werkt
Maar zijn we bereid om onze nationale bevoegdheden zomaar af te staan? Het zit in de menselijke natuur om onze individuele belangen te doen primeren op het algemeen belang. Die survivaldrang zit diep in ons dna.""Laten we in dat debat genuanceerd blijven (l-rapido luchthavenvervoer). Blue collar jobs gaan nog niet zo snel verdwijnen
De arbeidsmarkt gaat vooral flexibeler worden. In plaats van een lange carrière in hetzelfde bedrijf of dezelfde sector te ambiëren, gaan mensen heel wendbaar van de ene opdracht naar de andere hoppen. luchthavenvervoer vanuit brugge naar zaventem. Daar bestaat een woord voor: de gig-economie. Je verzorgt ergens een eenmalig 'optreden' en dan ga je je diensten weer ergens anders aanbieden
We kunnen toch niet blijven werken zoals we dat vandaag doen?""Dat is een vraag waar politici zich op dit moment over zouden moeten buigen. Ze moeten zich afvragen: als wij in 2040 nog altijd een land willen zijn met een hoge sociaal-economische levenskwaliteit, een begroting in evenwicht en een vangnet voor de zwakkeren, wat moeten we dan nú al doen om dat te bewerkstelligen? Maar helaas stellen onze politici zich dat soort vragen niet.
Is een schilderij gemaakt door een computer óók kunst? Of kan kunst alleen door mensen gemaakt worden? En wie bezit de rechten op The Next Rembrandt? De erfgenamen van de Nederlandse kunstenaar of het algoritme dat het schilderij geproduceerd heeft? Volgens Hinssen gaan we ons straks gelijkaardige vragen stellen over sport. (tom de smet luchthavenvervoer)
"Formule 1 is all about data. Om de prestaties van F1-auto's te optimaliseren, worden er waanzinnig veel algoritmes op losgelaten. Maar eigenlijk staan de F1-piloten de vooruitgang van hun sport in de weg: F1-wagens zouden veel beter rijden, mochten ze niet langer door mensen bestuurd worden (bus luchthavenvervoer antwerpen zaventem). Op een gegeven moment gaan we ons dus afvragen: 'Kunnen we die piloten niet gewoon thuislaten? Vergeet Hamilton en Vettel
Hij is ervan overtuigd dat we ons brein ooit zullen kunnen opladen in een computer. Dat we het niet langer zullen moeten stellen met onze gebrekkige set van dna-cellen, maar dat we zullen overgaan in een silicon levensvorm en voor eeuwig zullen bestaan. Tegenover Kurzweil staat iemand als Nick Bostrom van het Future of Humanity Institute in Oxford.
Hij maakt de vergelijking met gorilla's: 'De gorilla was ooit de koning van de primaten', zegt hij. 'Elke aap was er bang van - billo luchthavenvervoer contact. Maar toen kwam de mensaap en werden gorilla's op grote schaal gedood en opgesloten. Wel, zodra we superintelligente AI-systemen hebben, worden wíj de gorilla's: een bedreigde soort.' Bostrom sluit niet uit dat AI-systemen de wereld van de mensheid gaan overnemen.""Superintelligence, het boek van Bostrom, heeft me diep geraakt
Ik denk dat we vraagtekens moeten plaatsen bij het idee dat wij als mensen onaantastbaar zijn. Dat wij God's supreme beings zijn: the chosen ones die hier wel altijd zullen rondlopen. De wetenschap toont hoe langer hoe meer aan dat ook mensen in feite chemische computers zijn - luchthavenvervoer regio deinze. Waarom is het dan zo ondenkbaar dat we op een dag vervangen zullen worden door computers die nog straffer zijn dan wij? Deep, Mind, de supercomputer van Google, heeft onlangs op eigen houtje een encryptie-algoritme bedacht - een versleutelde manier van communiceren - dat door geen enkele mens nog wordt begrepen, zelfs niet door de eigenaars van Deep, Mind
Nick Bostrom beschrijft in zijn boek een niet eens zo vergezochte situatie. Stel: jij bent een papa met twee kinderen en je hebt je AI-systeem 's avonds streng toegesproken: 'Morgenvroeg om 8 uur moet het koffiezetapparaat koffie gemaakt hebben, anders ga ik boos worden (luchthavenvervoer johan waregem).' Dat AI-systeem zal daaruit afleiden: 'Ik moet er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de koffie om 8 uur klaar is.' En dus zou het ook weleens kunnen denken: 'Shit, als de kinderen al om 7 uur wakker zijn en zoals elke ochtend de stekker van de koffiezet uit het stopcontact halen om hun gsm's op te laden, ben ik gezien
Op het MIT geef ik les aan nerds. Die zijn zó enthousiast over het potentieel van technologie dat het gewoon onmogelijk is om hen in te tomen. De Amerikaanse fysicus Richard Feynman werkte tijdens de Tweede Wereldoorlog mee aan de ontwikkeling van de atoombom. Hij vertelde later dat hij het er moeilijk mee had dat hij technologie aan het creëren was die de wereld potentieel kon vernietigen.
Zou het kunnen dat hij de impact van technologie soms extra dik in de verf zet? Per slot van rekening bestaat een belangrijk deel van zijn publiek uit ongeruste ceo's die willen weten wat ze moeten doen om in het digitale tijdperk te overleven - luchthavenvervoer hoevenen. "Technologie is een maatschappelijk thema van formaat geworden", zegt hij
Wat wél klopt, is dat ik mijn enthousiasme over de mogelijkheden van technologie moeilijk kan verbergen. Maar dat wil niet zeggen dat ik overdrijf (cps luchthavenvervoer).""Voortdurend. Google Now werkt meestal fantastisch, maar die ene keer dat ik de mogelijkheden ervan aan mijn vrienden wil tonen, is dat ding gegarandeerd de kluts kwijt." (lacht)"Ik heb de neiging om te overschatten wat er over twee jaar gaat gebeuren en te onderschatten wat er over tien jaar gaat gebeuren
Latest Posts
Auto Verkopen Formaliteiten - Autoopkoperbenelux.be
Importeren Medische Hulpmiddelen
Youtube Stoma Verzorgen