Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Geeft de concurrent tien tips? Schrijf dan een artikel waarin je twaalf tips geeft! Is het verhaal van de concurrent goed, maar is de opmaak en leesbaarheid één groot drama? Zorg dan dat op jouw pagina de leesbaarheid wél goed is. Ondanks dat je toekomstige bezoeker de main focus moet zijn voor jouw pagina, dien je ook rekening te houden met zoekmachines die jouw pagina crawlen en indexeren.
Zoekmachines scannen de tekst op een pagina en besluiten op basis van opbouw en woordgebruik waar deze pagina over gaat. Slim dus om Google een handje te helpen om jouw pagina beter te begrijpen met binnen de pagina. Zet je focus zoekwoord daarom in: De H1 titel van de pagina De meta-title Als alt-tag bij een afbeelding In de url Enkele keren door de tekst heen En als anchor tekst bij interne links op andere pagina’s binnen je website De overige aanvullende zoekwoorden en synoniemen plaats je in: H2 en H3 koppen (mits relevant) Als alt-tag bij afbeeldingen (mits relevant) Enkele malen door de tekst heen Naast bovenstaande on-page optimalisaties, kun je ook invloed uitoefenen in hoe jouw resultaat er in de SERP (de resultatenpagina) uit komt te zien - Hoe makkelijker te vinden op Google?.
De meta-titel is maximaal 580 pixels breed. Vat hierin in enkele woorden samen wat de gebruiker kan verwachten als hij of zij op dit resultaat klikt. Gebruik je focus zoekwoord en maak een prikkelende tekst. Meer tips en inspiratie lees je in deze blog van Frankwatching. De bestaat uit maximaal 155 tekens.
Vat als in enkele woorden samen waar deze pagina over gaat. De zogenaamde (die mooie oranje sterren) helpen je om nog beter op te vallen in de SERP. Met deze Word, Press plugin kun je ze instellen. Gebruik deze gratis tool om jouw meta-tags snel te controleren. Steeds meer bedrijven gaan online, investeren in content en richten hun website in op basis van SEO.
Wanneer de website-techniek en content nagenoeg even kwalitatief is, maakt Google onderscheid door middel van autoriteit. In het kort betekent dit die een website ontvangt. Het actief genereren van nieuwe links noemen we linkbuilding. In de ogen van Google ben jij dé expert over een bepaald onderwerp als veel websites naar jou refereren. Verhoog de click through rate (CTR).
Dit komt je SEO (en dus de posities!) van je pagina’s ten goede. Goede website-techniek en de allerbeste content ter wereld zijn (in mijn ervaring) de belangrijkste factoren om een pagina hoog in Google te krijgen. Maar blijft jouw resultaat hangen op pagina zoveel, dan kunnen een paar goede links je helpen om (sneller) naar boven te gaan.
Het is de enige pijler die je niet zelf in de hand bent en waarvan je afhankelijk bent van de goedheid van anderen. Wel zijn er verschillende linkbuilding technieken om links te genereren (klikfrequentie (CTR) van uw website verhogen). Belangrijkste tip om kwalitatieve links te scoren, is om niet te smeken om een link maar om .
In dit artikel heb je ik je een praktisch stappenplan gegeven om jouw webpagina’s hoger in Google te krijgen. De stappen zijn simpel, de uitvoering wellicht wat minder makkelijk voor beginners. Hulp nodig bij de uitvoering? Neem contact met me op! - Hoe mee verkeer genereren.
Home » Blog groeien » Je blogpost bovenaan in Google? Met deze tips lukt het wel! Je blogposts zijn geoptimaliseerd voor Google, maar toch lukt het maar niet om bovenaan in Google te komen. Wat doe ik toch steeds verkeerd, denk je dan… Waarschijnlijk niets. Maar er zijn meer factoren, dan het verwerken van een zoekwoord in je teksten, die bijdragen aan je ranking in de zoekmachine.
Google houdt namelijk van blogposts. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de zoekwoorden leren mediteren, festival organiseren en huis verkoopklaar maken. De 3 eerste zoekresultaten voor deze zoekwoord combinaties zijn blogposts. Wil je hoger in Google komen, dan bieden blogposts de meeste mogelijkheden. Waarom SEO teksten schrijven alleen niet genoeg is Content optimalisatie is een belangrijk onderdeel van zoekmachine optimalisatie.
Volg je de regels voor het schrijven van goede SEO teksten, dan verwacht je dat je blogpost tenminste op de eerste pagina in Google moet worden getoond, toch? Als je deze blogpost leest, zal je wel gemerkt hebben dat het niet zo eenvoudig is… Elk onderdeel van je website moet goed zijn én niet alleen je teksten (Wat is de beste traffic generator software? (CTR verhogen)).
De kwaliteit van zowel die ene blogpost als de kwaliteit van je gehele website is bepalend voor je ranking in de zoekmachine - De click through rate (ctr) - Definities en handige tips. Hoe kom ik bovenaan in Google? Weet je al hoe je goede SEO teksten schrijft? Super! Dan kan je nu verder met de volgende stappen om je content bovenaan in Google te krijgen.
Zeker niet met wat oefening. Toch kan het zijn dat je blogpost niet hoog scoort in Google, omdat je niet het juiste zoekwoord hebt gekozen. Dit kan verschillende redenen hebben: Je hebt gekozen voor een short tail zoekwoord met een hoge keyword difficulty Dit betekent dat er veel op je zoekwoord wordt gezocht, maar ook dat de concurrentie hoog is.
De autoriteit van je website en het aantal links dat naar de post verwijst moet ook hoog zijn als je wil scoren op populaire zoekwoorden - Wat is het gemiddelde CTR?. De inhoud van je blogpost is geen goede match met de zoekintentie van de bezoeker Stel je hebt een artikel geschreven over de gezondheidsvoordelen met als zoekwoord gember thee kopen.
Het wordt dan extra lastig om voor dit zoekwoord bovenaan in Google te komen. Je hebt dit zoekwoord al voor een andere blogpost gebruikt Gebruik je een zoekwoord voor maar dan één pagina of blogpost, dan concurreer je eigenlijk met jezelf in Google. Beide pagina’s krijgen dan vaak een lagere ranking, omdat Google niet goed weet welke pagina dan belangrijker is.
Via de Google Search Console kan je heel makkelijk achterhalen of voor een zoekwoord meerdere pagina’s worden getoond - Hoger in Google komen, hoe doe je dat? (CTR verhogen). Ga naar prestaties. Klik op nieuw en vul bij zoekopdrachten je zoekwoord in. Bij pagina’s zie je dan welke pagina’s voor het zoekwoord worden getoond. Lukt het maar niet om te scoren met een artikel, dan is het belangrijk om eens kritisch naar je gekozen zoekwoord te kijken.
Schrijf de BESTE blogpost die over het onderwerp te vinden is Wil je met je blogpost bovenaan in Google komen? Creëer dan de beste blogpost die over het onderwerp te vinden is. Je blogpost moet dus niet alleen van een uitstekende kwaliteit zijn, maar ook onderscheidend. Als je op een willekeurig zoekwoord zoekt, zal je zien dat de meeste blogposts dezelfde tips geven of een soortgelijk verhaal vertellen.
Je blogpost moet nuttiger, leerzamer, waardevoller, informatiever én leuker zijn dan de blogposts van je concurrenten (Click Through Rate verhogen met deze 5 tips). En dit is hoe je dat doet: Tips om de beste blogpost te schrijven Om de beste te zijn, moet je natuurlijk wel weten wat de concurrentie doet. Google het zoekwoord waar je op gevonden wil worden en bekijk alle resultaten op de eerste pagina.
Ik gebruik dit schema voor (bijna) alle blogposts die ik schrijf en scoor daarmee regelmatig bovenaan in Google (CTR Verhogen? Zo verhoog je je Click-Through Rate). Zo gebruikte ik het schema bijvoorbeeld voor deze blogpost over Unique Buying Reasons, die ik voor finalwebsites schreef. Een goede blogpost is leerzaam, informatief en/of vermakelijk. Dat betekent dat een blogpost niet alleen een doel voor jou moet hebben, maar ook voor de bezoeker.
Geef tips, beantwoord veelgestelde vragen en/of biedt een oplossing voor het probleem van je bezoeker. Met elke blogpost wil jij je onderscheiden van de concurrentie - Hoger in Google en meer kliks met Google Search Console (CTR verhogen). Dit doe je bijvoorbeeld door uitgebreide voorbeelden te geven, jouw eigen expertise te delen of downloads aan te bieden die je speciaal voor de blogpost hebt gemaakt.
Een goed voorbeeld dat dit aantoont is de case study van Content Hacker. Deze recent opgerichte blog telt 11 blogposts van gemiddeld 4500 woorden en wordt nu al gevonden op 2500+ zoekwoorden. Met 11 blogposts van 600 woorden, zal je niet dezelfde resultaten bereiken! Vergeet niet om tussen blogposts te linken Externe links die verwijzen naar jouw website zijn voordelig voor de autoriteit van je website.
Ten eerste zijn links nuttig voor je bezoeker, omdat bezoekers zo makkelijker door de website kunnen navigeren. Daarnaast zijn links ook een handig hulpmiddel voor Google om je website te indexeren. Google volgt namelijk de links op je website om zo alle pagina’s te kunnen indexeren. Daarnaast zijn het aantal links die naar een pagina verwijzen, ook een indicatie voor Google hoe belangrijk die pagina voor jouw website is.
Table of Contents
Latest Posts
Wetgeving Mobilhome België
Auto Export Netherlands
Huurkoop Mobilhome
All Categories
Navigation
Latest Posts
Wetgeving Mobilhome België
Auto Export Netherlands
Huurkoop Mobilhome